Shoppingen

HELLO Här kommer det lilla men fina jag köpte i ume :

 
En fin fladderbralla som både är fin och skön, såna plagg kan man aldrig få för många av. Speciellt då jag hade 0 såna plagg men nu vill jag ha ännu fler. Villa ha dom vita också men dom var tyvärr jävligt genomskinliga och visade hela min rumpa.... så det var ju synd. Det kanske är svårt att se hur dom ser ut men ni får se dom på mig nån gång i framtiden

 
Ett perfekt linne, med smala band och i en perfekt nude-färg som kommer passa till allt. Dessutom är det jättefin urringning som gör att tissarna se lite större ut. Vet inte om jag inbillar mig det eller om det är snat

 
Långklänningen från gina! FOUND IT!! Men kjolen hittade jag inte :'( Aja denna klänningen kommer vara perfekt när man vill vara lite extra fin i sommar, tex. midsommar kanske

 
 
En byxdress som förmodligen är det vackraste plagget jag äger. Skitsvår att visa på bild dock... Men den är helt underbar och gör mina att mina tjocka korta ben ser ut att vara 2 meter långa. Färgen är superfin, här är den också tunna axelband och älskar den fina spetsdetaljen!! LOVE IT!!! Ni kommer också få se den på nån gång i framtiden
 
Supersnygga och sexiga sandaler. Eller är det här en sandal? Jag tror det

 
Ännu en jumpsuit i en cool colour som kommer vara fin om man någonsin blir brun

 
Kjol från angelicka blicks kollektion! Suuupersnygg och sitter jättefint på! Är dessutom en fin dragkedja i roséguld där bak.

 
Nice shoes som är bekväma och kommer vara fina till typ allt. Ville ha ett par vita skor och dom här är det ju som bara en platå på så går att använda till vardags, perfekto


Sen köpte jag ju även en kofta och ett läppglans som jag tappade bort. #förbannat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback