SERIETIPS - VIKINGSHILL


Hittade den här serien ikväll och måste tipsa er ifall ni älskar svenska ungdomsserier som jag hehe. Finns två avsnitt ute på svtplay nu och det är väldigt bra men avsnittet är väldigt korta så det suger.... Men det är många kända ansikten men, t.ex. jenny ur "guds tre flickor" en jättebra serie som också gick på svt hehe. Sen är det ju med han killen i bilen här ovanför, han som ligger med Jonna i "I taket lyser stjärnorna" och en tjej som kallas Sara som var med i Wallander - Mörkret där hon blir våldtagen i en skåpbil och också heter Sara haha. Något som är som ett sjätte sinne för mig är att jag aldrig glömmer ett ansikte, nevvah.

MEN iallafall så tycker jag ni borde se det här !! Det finns även "eftersnack" med tjejen ur portkod 1321, vilket också var en serie från svt hehe.. Alltså svt gör ju helt klart dom bästa serierna !! Love it. IN OCH KIKA NU TACK OCH HEJ <3 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback