påsklove

 
HEJ!! Nu tyckte jag det var dags för en uppdatering, vet inte hur det kommit sig men har typ inte haft tid för bloggen på det här påsklovet. Iallafall , en sammanfattning på vad jag gjort:

♥ Varit på klubben med ett gäng fina tjejer<3
♥ Varit bakis som ett troll
♥ Sko-shoppat på solbacken
♥ Vart på solskenspromenad med min manliga kompis sebbe
♥ Ätit påskmiddag (hämtpizza) med hela stora familjen (jag och mamma)
♥ Tagit hand om adhd-katten
♥ Bakat cheesecake med jordgubbar
♥ Firat vår älskade mami som fyllde år på 4/20 (four-twenty) Firades med en spliff. Nej skoja det här är nog bara ett skämt som pundare förstår. Vi firade istället med gomiddag, paket och cheesecaken. Sen såg vi en creepo film när alla andra såg hockey hehe.
♥ Ätit glass vid älven med min soulsistah

Hmmm ja det är väll typ det hehe. 4 dagar ledigt går fort som faan... Men tycker varje helg borde vara minst 4 dagar. Idag var det back to work och det var fruktansvärt. Var så jääävla trött hehe. Har INTE sovit bra dom här lediga dagarna. Jag är van vid att bo i ett hus utan en enda grann-jävel men här på Älvs-B är det ju en helt annan planet. Vilket jäävla liv det är hela tiden!!!!!!!!! Speciellt på nätterna när folk går hem från krogen. BLIR GALEN. I fortsättningen kan ni skicka era taxi-fakturor till mig bara ni INTE går utanför mitt fönster och skriker. Inte nog med detta så hade katten vi skötte någon slags bokstavskombination. Förut när våra katter var jobbiga var det bara att släppa ut dom så dom fick leka och jaga ekorrar men eftersom det här var en innekatt ville den istället leka med allt, klättra på allt och äta på allt. Speciellt under nattetid och speciellt kul tyckte hon det var med laddare till t.ex. en iphone. När jag trodde att min sömn inte kunde bli värre så vann nåt hockeylag nån tävling ? Och hela jävla stan var psyko-galna. Sorry for that om ni blir ledsna men jag tycker denna aik-hysteri påminner väldigt mycket om en sekt. Och det är inte positivt

Nu måste jag sova för min hjärna orkar vara vaken längre. Vi ses kanske imorgon, men kanske inte för denna vecka har jag röv-schema. Och nästa vecka också. Så vi ses kanske i ett annat liv istället. Heejhej<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback