PÅSKLOV

 

Gårdagens outfit, lite roligare och lite vårigare än vad jag annars brukar vara hehe. Fast jag hade inte hooker-shoes på jobbet.

Idag började min dag med att min taxichaufför emmis komme och hämtade upp mig , tack snippan du är en stjärna på himlavalvet ? Sen har jag varit på jobb ett tag och chillat ganska mycket heheh. Jag for hem vid 11 och nu har jag PÅSKLOV!! Fast det kommer suga för ingen av mina polare är i byn och fanny jobbar heeela helgen. Det är nu jag skulle behöva en kille som bjuder mig på resa till fjällen eller St Tropez. Eller vafan jag hade nöjd mig med Piteå. Blä Jag hatar påsk,,

Har skjutsat fanny på jobb och precis kommit in från en promenix, nu ser jag uppgdrag granskning, ett av mina favvoprogram. Just detta avsnitt handlar om en tjej som for till Polen för att göra tissarna, det gick inte så bra. Hon fick snygga tissar men blev tyvärr hjärndöd... jaja ska man vara fin får man lida pin :) Lite död hjärna gör väll inget så länge man har snygga tissar. Ska se klart det här sen funderar jag på att powernapa.. jag är tröttare än jesus på korset.. bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback