påskägg

Heeej nu är det tisdag. Igår var jag på jobb i ca en och en halv timma sen fick jag fara hem hihi. Perfekt arbetspass tycker jag. Så då for jag hem, såg hungergames och åt chokladägg. Alltså påsken är lätt den bästa högtiden. Inte pga att jesus hängdes och uppstod utan för allt gott påskgodis han uppfann när han hängde på korset. Kommer ni ihåg marabous chokladägg dom hade förra påsken? Det var jesus som kom på dom när han hängde där och plågades. Då tänkte han på vad han skulle vilja ha som sista måltid och då kom han på att han ville ha chokladägg fyllda med en mjölkkräm, det hade jag också valt. Tyvärr finns ju bara dom här äggen på påsken... och än har jag inte sett till dom men hoppas dom kommer i år också!! Men en annan nyhet som kommit i år är några påskägg från Lindt. Alltså...det är så nära himlen man kan komma här på jorden, ni måste köpa dom, såhär ser dom ut:


Har inte sett dom på så många affärer ännu men iallafall på bästa affären: ica maxi stormarknad ! Nu ska jag tvätta håret tjingen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback