NON STOP

hejhej här är jag. Igår blev det ÄNTLIGEN helg. Jag jobbade till klockan 7 och på kvällen var det biodags för mig, saris,emmis och cornis. Vi såg filmen Non Stop som jag velat se sen jag såg trailern första gången på youtube. Och jag tycker den var sååååå himla bra!!

Filmens huvudperson är Liam Neeson, ni vet "Taken-pappan", och ingen actionfilm med honom kan ju bli dålig. I den här filmen är han också en pappa, men tyvärr till ett dött barn. Så han är ganska ledsen och ganska mycket alkis. Han jobbar som säkerthetspolis på flygplan? Om yrket heter så vet jag inte riktigt. Iallafall så när han är på ett flyg på väg till London får han mess av någon som kräver 150 miljoner dollar för annars kommer det dö någon på planet var 20:e minut. Mer en så tänker jag inte säga för ni mååste se den! Spännande från början till slut and I love Liam forever.


[youtube https://www.youtube.com/watch?v=jiHDJ19A3dk]

5 av 5 får den av mig !!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback