Monday

Helloo bitches. Idag är det måndag och det är ju alltid lite jobbigt, speciellt när jag sovit lika dåligt som en sälunge som sålt fisken och tappat pengarna. Drömde dessutom massa drömmar om djur så var ledsen när jag vaknade för jag insåg sanningen - jag har inget djur. Men man kan ju inte sjukskriva sig för att man är djurlös (även fast man borde få göra det) så jag krigade mig iväg till mitt arbete där jag jobbade hårt fram till klockan 16.30. Gud vad fort tiden går när man slutar halv 5.

Sen har jag varit på sol-B och kollat på skor jag vill ha när jag fyller år. Skopunkten har ju alltid en bra deal att om man köper tre par skor så får man ett par på köpet, hur bra är inte det? Jag älskar bra deals. Jag hittade 23 par jag vill ha.

Sen har jag städat på mitt ru och nu är det faktiskt jättefint och mysigt och jag trivs litegrann för första gången. Har även hunnit med en promenad i solskenet medans jag lyssnade på en dokumentär om Heta linjen. Den var väldigt intressant så den kan jag rekommendera.

Två bilder jag tog i all hast från min promenad. Jag gillar inte att träffa andra människor när jag är ute på promenad, saknar min skog där hemma. Där kunde jag vara ensam och kunde ta hur många bilder jag ville utan att någon kollade på mig. Jag kunde även försöka klappa djur utan att folk stirrade konstigt på mig. För jag försökte nämligen klappa ankorna på sista bilden men alla kollade så konstigt på mig så jag gick min väg. Förstår ni hur stark djur-abstinens jag har? Jag drömmer om djur och försöker till och med klappa ankor, då är det allvar för jag hatar egentligen fåglar.

Nu har jag nyss kommit hem och har tänt massa ljus i mitt nystädade rum. Så nu ska jag just chill and read blogs och seen - se vampire diaries <3 Är ju ledig imorgon så jag kan vara vaken hela natten och kolla på vampyrkillar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback