långfredag?!?!

Dagens outfittis. Kände för att vara lite extra fredagsfin idag så hade sommarklack och ofixat hår. Fast det är nog det bästa med dessa jävla extensions, jag kan kliva ut ur duschen och ändå se mänsklig ut. Förut tog det 10 år för mig att fixa håret och kunde knappt kolla mig själv i spegeln utan att ha fixat det i typ en timma. Så det är ju kul och bra

Om jag inte visste att det var långfredag förra veckan så hade jag definitvt trott att det var idag. För idag har det varit den längsta och tråkigaste fredagen i mitt liv. Jag har spenderat varenda vaken sekund på arbetet och det har gått sååå låååångsaaaamt. Det enda som har gjort att jag haft lite livsglädje är för att VI SKA TILL UME IMORRN OCH SHOPPAAA YEEY. Hehe jag är nästan överexalterad över detta. Men har inte shoppat på huur länge som helst och det var ju inte igår man sov på hotell hehe. Ska bli såå skönt att sova i en säng som inte ligger på golvet utan ben. Också ska vi gå på bio och se en ny film som jag velat se huuur länge som helst och imorgon är det äntligen dags. Den här filmen har nämligen gått på reklam på youtube så jag har sett den typ varje dag och det är en film med cameron diaz och andra bra skådisar. Jag tror det är en romantiskt komedi, jag älskar romantiska komedier. Också ska vi äta god mat och jag ska inte ha ångest. Kommer bli en lovely weekend<3<333

Så nu ska jag sova så det snabbt blir morgon :D och för att jag är dödstrött. Har bara ett problem: iskalla fötter. ALLTSÅ JAG HAATAR attt ha kalla fötter, det GÅR inte sova då. Och jag är egentligen för trött för att kliva upp och hämta tofflor men jag måste nog göra de endå...

Så imorgon på morgon lämnar vi staden och fanny är chauffören, den minsta lilla loppan i familjen måste köra hehe. För mamma har ont i ryggen och jag har psykiska svårigheter med långkörningar och omkörningar av lastbil.. you know why hehe... natti natti mina små skatti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback