Blivit kär (äntligen)

Så var denna helg över, fifan så fort tiden går jag hinner inte med. Det har iallafall varit en lugn helg, har varit på en shoppingtur med emma och saris, seen gått ganska många promenader.. fast det är ganska tråkigt. Men vad fan ska man annars göra när man bor i en lägenhet? Blir ju galen av att sitta inne. Jag tror jag var en vildhäst på Island i mitt förra liv. Men jag måste nog ha varit en dum häst för karma is a bitch och det är det jag får lära mig i mitt nuvarande liv.

Den här helgen har jag även blivit kär i en snygg kille med mörka ögon och perfekt frisyr. Han heter Stefan, Stefan Salvatore. Det negativa med vår kärlek är att han är en vampyr, att han är huvudperson i serien Vampire Diaries och att han är kär i en annan tjej. Som sagt, karma is a bitch.

Imorgon är det iallafall jobbdags, känns helt ok då den här veckan kommer bli såå himla skön hehe. Är ledig tisdag & på fredag är det ju påsklov. Jag älskar påsk och jesus. Nu måste jag se mer vampire diaries, jag är helt fast. Kunde inte sova igår för det var så jäkla spännande och bra så jag låg vaken halva natten. Jag ska försöka att inte göra det inatt med för då kan det bli jobbigt att kliva upp. Men nu måstet jag sluta skriva för min dator säger att den ska stängas av om 3 minuter och 32 sekunder. Jag hatar min dator, den suger och nu gör det helt och hållet som den vill, jag kan inte säga till den på nåt sätt utan vill han stänga av sig så har jag inte mycket till val än att acceptera. Natti<3

Jag bjuder på old selfies. Har inga new selfies för jag är för ful för att orka fota mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback