BIG CRAVINGS


Jag har fått dille på jumpsuits och provade den här i Umeå. Eller inte den här för då hade jag köpt den direkt, men den mönstrade lilla jäveln. Den satt sååå jävla snyggt men problemet var ju just mönstret.. det var lite too much. Så ville VERKLIGEN ha den svarta men den var helt slut... Så jag tänkte att jag skulle köpa den här i våran stad men ICKET... helt slut här också.. Både i stan OCH på solbacken :'( Slutsåld i webshopen också.. Vad fan gör man i ett sånt här läge? Jag kan inte leva utan den här jumpsuiten!! Det går inte. Ingen som har en som dom vill sälja till mig???????? Kommentera eller maila eller ring eller skriva på fb PLZ!!!!!!!!!! <3<3 Ni räddar ett liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback