today's

Jagidag, inte så kul. Där ser ni även mitt favorithalsband jag glömde i provrummet .... R.I.P. Jag hade köpt det hos en guldsmed och det är i 18 karat guld och diamanten var 100% äkta. Eller så kostade det en 50lapp. I såna har situationer kan man vara glad att man inte äger dyra grejer, för nu kan jag ju bara köpa ett nytt. Annars hade jag varit som kim kardashian när hon tappar sitt lilla örhänge för 75000dollar i havet ahhahhaha har ni sett det??

IALLAFALL, back to business. Ikväll har jag och mamma varit hos momor, de var mysigt. Sen kom jag hem och har uppdaterat mobilen, så jävla kul, känns ju som en ny hihi. Men nu ser jag hela sverige bakar som är mitt favoritprogram of all times. Jag blir jättesugen på att baka, ska se om jag hittar något kul recept som jag kan bara imorgon till fredagsmyset hihihi sen ska jag sova godnatt<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback