stan-runda med emmis

Idag har jag och emma gjort våran obligatoriska stan-runda hihi ? Det har börjat bli tradition, en väldigt bra en tycker jag. Vi båda två gjorde likadana köp som vi är väldigt nöjda över - smyckesskrin och dillchips.

Nu har jag varit hemma ett tag, målat naglar, lyssnat på dokumentär och nyss ätit middag hihi. Nu skulle jag egentligen vilja sminka ögonen till en tvättbjörn, dra på mig en sexig liten festblåsa och sippa på några cider. Men istället ska jag sätta upp håret och hoppa in i min mysdress....... Buhu vill festa....... men men är nog egentligen lika bra att stå över så jag kan bli frisk och dessutom slipper jag ju bli bakis i två dagar hehe...

Så istället ska jag äta resterna av banankolapajen och se nån film, har ni tips????? plz tell me. Nu ska jag ta en varm dusch guuuuu så skönt hej då<3

Här är dagens jag. Sviningt dåliga bilder tyvärr hehe men ni kanske ser att det är nyskjortan jag har på mig. Hade nytvättat och nyfixat hår också men när jag kom till stan började det SPÖregna och jag hade inget paraply.... så mitt hår såg ut som en frasig kaka istället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback