Rapunzel of Sweden

Hej och hå på er. Idag har jag spenderat hela dagen i umeå och kom nyss hem, med ett nytt hår, ÄNTLIGEN. Och deras nya salong var så jääävla fin, jag kände mig som en prinsessa på ett slott. Och håret blev jag som ALLTID SUPERnöjd med. Äntligen kan jag slappna av igen och tänka på något annat än risigt hår hehe.

Lite pics från the saloon:

Sista bilden ser ni hur håret blev :) Nej jag skoja det där är jag utan löshår, en skräckhistoria. Jag glömde såklart att ta en efter-bild som egentligen är det som är roligt att se hehe..... men det var för att jag var så jävla hungrig sorry. Men ni vet ju hur det brukar se ut

Nu ska jag äta och ta en dusch sen hade jag tänkt sova. Jag tror aldrig jag varit såhär trött. Kan aldrig sova dagen innan nytt hår för jag är så himla exalterad hehe.. också skulle jag upp före fan. Så ikväll ska jag sova tidigt för imorrn är de jobbelijobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback