MONDAY


Hejhej på er. Nu har jag äntligen landat i soffan efter en dag med mycket slit och ståk. Började dagen 05.30 och fy i helvetet så trött jag var hehe.. är ju liksom van att sova till MINST 11. Men iallafall så gick arbetsdagen finemang och väldigt fort, var faktiskt kul att vara back on work! Slutade klockan 14 och då for jag hem en sväng för att städa och byta kläder och sen var det bara att fly fältet då vi skulle ha visning här igen. Tyvärr hade jag ingenstans att fly förutom till stan.. var trött, hungri, ful & hade huvudvärk så det var inte så kul. Men fick iallafal med mig en ny börs och det behövde jag verkligen. Den är fin och hårig, precis som min katt Doris. Också fick jag med mig lindts nyheter på choklad-fronten och jag kan knappt bärga mig till helgen!!!! Choklad är ju min favoritmat och speciellt choklad från Lindt. Min syster sa att det var det godaste hon ätit så jag kommer knappast bli besviken!! Heheee vill ha helg nuuuu

MENMEN efter min stansväng fick jag äntligen fara hem. Då gick jag en jobbig powerwalk med jobbig huvudvärk. Sen tog jag mig en dusch och gjorde en smoothie och nu är jag häri soffan och väntar på IDOL wihooo. Sen måste jag fan lägga mig för jag är tröttare än vad gud vad på den sjunde dagen. Imorgon är det jobb igen och då är det en lång dag som väntar... ojoj hur ska de gå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback