MIN LÖRDAG

Igår var det lördag och jag tog vara på min lediga dag, därav död blogg hehe.  Men ni kan få en snabb sammanfattning så ni vet vad jag hållit på med

Varit på solbacken med mammi, köpt ny bil som ni kan se på bilden. Mamma provkör i affären. Hehe nää tyvärr inte. Sen for jag på stan med emma å willmo och på kvällen var det partaj och utgång på verandan. Wihtoooo really fun var det!!!


Idag är det söndag och jag har varit på fika-träff för att fira vår lilla sigo som äntligen också får fylla 20 hihi grattis pärlan ? Nu har jag hunnit var hemma ett tag och försökt fräscha till baksmällan med en dusch hehe det hjälpte lite. Nu ska jag se bridesmaids och äta chips det kommer nog göra susen tihi. Hej då jag är jättetrött <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback