Min Lörda

Igår var en kul lördag. Var först på solbacken med emmis och busade runt. Sen hem för att fixa mig och sen drog jag iväg på partaj all the night long. Som tur är så är jag inte så jävla bakis för första gången i mitt liv. Jag brukar alltid vakna halv 6 och må apa men idag vaknade jag inte förrän halv 10 och mådde apa. Men då vet jag att om jag somnar om så kommer jag må bättre så jag sovde till 1 hehehe.. Nu ligger jag och bullen och ser djuraktuen, det är hans favoritprogram.

Ikväll ska vi äta en gomiddag också hade vi kanske planerat att se bio, men den vi vill se går bara klockan 9 såg jag nu så får se hur det blir.. jag är inte så bra på att vara vaken länge hehe
Här är jag igår, blev toppen som fick flest röster här på bloggisen hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback