Jeans, Svarta naglar & Hasse Aro



IKVÄLL HAR JAG:

1. Målat mina klor svarta som natten. I like

2. Klickat hem nya jeans. Mina 200-kr byxor från bikbok sjöng på sista versen för längesen... Ja det är en byxa inte ens en jean. Så det var ett bra köp, hoppas jag, vi lär ju bli varse när dom kommer. Hoppas på snabb leverans. Det är typ en av dom bästa sakerna som finns - snabb leverans. & choklad, bio och julafton

3. Sett min framtida man på tv, Hasse Aro. Han har den sexigaste rösten, de snällaste ögonen och är väldigt klok och rik. Han är alltså mannen i mitt liv.

Nu ska jag somna till hasses röst (ska lyssna på hans pod). Imorgon väntar jobb med start klockan 8 igen. Godnatt på er små rävungar<3

Kommentarer
Postat av: Milina

Snygga naglar :)

Svar: tack tjejen:D<3
Sandra

2013-09-05 @ 18:57:08
URL: http://milina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback