ISADORA -"POLAR NIGHTS"


Jag har blivit ägare av ett nytt nagellack från IsaDora, älskar deras lack för dom torkar så jävla fort hehe. Nu vet jag att jag kladdat lite överallt men det är väll inte så jävla noga 

Ni kanske kommer ihåg när jag och emma gjorde naglar?? Det var ganska länge sen nu men dom sitter fortfarande som berget, så jävla underbart att alltid ha en lång nagel hihi. Men jag blev ganska less på den franska manikyren och målade dom sen svarta. Men nu hade jag hunnit lessna på det också litegrann men ville samtdigt fortsätta med en mörk nagel. Så när jag hittade det här svarta med lite mörkblå-glitter i blev jag jättehappy. Dom ser svarta ut men i ljuset är det lite mörkblå-skimmer hihi

Om ni är intresserade så är det nr 750 och heter "polar nights". Det betyder att om man har på sig det här när man är på klubben på nordpolen så kommer man definitivt få hugg. Good Luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback