Höst-Skjorta


Idag blev jag ägare till en höst-skjorta. Dels för att jag tycker dom här färgerna är så snyggt till blont hår och för att det kommer vara snyggt ihop med min kanin- och tvättbjörnspäls. Men också för att försöka locka till mig en ny typ av män - bönder. Blir jag ihop med en bondekille får jag bo på en stor gård med massa djur och kan vara hemma och baka hela dagarna. Något som också är positivt med en bondekille är att man slipper se honom så mycket eftersom han måste sköta jordbruket hela dagarna, varje dag på året. Också har jag för mig att man tjänar bra som bonde?? På kött och mjölk och sånt.

Hittar jag ingen bond-kille på stan kan jag annars ha skjortan om jag kommer med i nya säsongen av "bonde söker fru", matchat med hunterstövlar. Då kommer jag nog göra ett intryck han sent kommer glömma. För hur många tjejer med långa blonda extensions och hunterstövlar har varit med i det programmet?? Jag har inte sett någon, därför ska jag bli den första.

Jag köpte trosor också men jag har aldrig förstått varför man ska lägga upp sin trosa på bloggen. Jag kanske förstår om man köpt ett svindyrt lyxigt set från agent provacteur, men inte om man köpt en vanlig jävla spets-string från H&M....... (p.s. det var inte en sån trosa jag köpte). Nu undrar jag varför jag skriver om spetsstring när jag skulle skriva om min nya skjorta. Jag är inte så bra på det här med att hålla en "röd tråd". Det sa redan lärarna till mig när jag var 7 år och gick i ettan. Jag lärde mig aldrig helt enkelt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback