godnatt girl

Just nu är jag riktigt stolt över mig själv. Ikväll har jag lyckats ladda hem word och ett antivirusprogram. Det kanske låter lätt men det var svårare än jag någonsin kunde ana det men jag klarade det, är inte så blond och blåst som jag ser ut!! Och för varje dag som går blir jag lite mer lik Lisbeth Salander, som ni kanske vet så var mitt nyårslöfte att bli som Lisbeth (förutom den lesbiska delen) och hon är ju datahacker och det är snart jag med. Jag tror jag kommer vara som henne innan 2013 är slut. Fast jag kanske inte har hunnit med drak-tatueringen på ryggen för jag ska lägga mina pengar på två shoppingresor jag har inbokade. Så tatueringen får vänta tills nästa år eller om jag vinner på lotto kanske det blir av

Nu ska jag ÄNTLIGEN belöna mig själv med ett gossip-avsnitt wihooooooo. Sen är det läggdags så jag orkar jobba imorrn. Natti natti <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback