En helt vanlig tisdag

Idag är det tisdag, en helt vanlig tisdag. Jag har jobbat, varit på ica maxi, städat, promenerat i byn, duschat och vaxat ansiktet. Med det menar jag att jag gjort en sån där ansiktsmask som man SLITER bort. Jag vet inte om den gör något för hyn egentligen utan det känns mest som man bara drar bort varenda litet hårstrå. FAN vad ont det gör, mitt ansikte bränns.

Nu har jag äntligen satt mig ner för att slappa for the first time idag. Eller jag har till och med lagt mig i sängen och funderar på om jag ska sova. Är det tillåtet att sova 20:30 eller kan man få något sorts straff?? Men det kanske är värt det för jag är så hiiiimla trött!! Sov jättedåligt inatt med och drömde massa drömmar. Jag som aldrig brukar drömma, i min blonda skalle är det lika tomt som det ser ut hehehe. Funderar på om jag fortfarande är bakis sen lördagen, kan vara så. Man ska aldrig ta den där sista drinken

SÅHÄR har jag sett ut idag. Nu får ni äntligen se kappan från mango ni som frågat, bättre sent än aldrig hehe.

Nä nu ska jag nog sova fast det snart är holleywoodfruar, får se på play imorgon istället hihi. Imorgon är det jobb 8-halv5 igen som gäller. Fantastiskt skönt att ha en vecka i livet med normala arbetstider faktiskt. Veckan går så himla fort!!! Och det är bra för mig för då närmar sig dagen då jag får nytt hår. Det är typ det enda jag tänker på hehe. natti ♥

Kommentarer
Postat av: korsochtvärs

Fin blogg du har! Kika gärna in på min :)

Svar: Tack :D<3 det ska jag absolut göra =D
Sandra

2013-09-11 @ 15:57:51
URL: http://korsochtvrs.blogg.se
Postat av: korsochtvärs

Fin blogg du har! Kika gärna in på min :)

2013-09-11 @ 15:57:57
URL: http://korsochtvrs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback