En grå måndag och en lila bil

Idag är det en grå måndag, sov så jääävla dåligt för det första!! Vaknade typ 10tusen gånger och drömde mardrömmar i sinne. Så jag var helt död när jag vaknade, hade dom största påsarna under ögonen jag någonsin haft. Också hade jag så jääävla ont i kroppen som jag alltid få efter en helg med alkohol. För på söndagen är jag bakis & på måndagen har jag ont i varje muskel och varje organ. Jag tror jag är allergisk mot alkohol hehe.

Menmen jag har iallaflal överlevt arbetsdagen då den inte tog så mycket på krafterna. Sen har vi köpt NY BIL ÄÄNTLIGEN slipper man vara fast i bostaden föralltid. Eller ok den var inte ny hehehe men det var en bil och den var ny för mig. Har även vart på ica SKEHAMN för att hämta ut en byxa. Nu har jag nyss ätit middag och ser på bonde söker fru. Ska he mig ut på en powerwalk och sen typ gå och lägga mig?? Skulle vara så jävla skönt hihi

Seee you in hell<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback