zara wanties

Att vara sjuk kan innebära oväntade kostnader. Då kanske ni tänker att jag menar halstabletter, ipren osv men nej, jag menar internetshopping. Vad kan man annars roa sig med när man ligger hemma och inte kan göra nånting ????? Jag har iallafall försökt hålla mig borta från alla webshopar och istället spelat stardoll, alldeles för mycket för jag drömde om det hela natten. Och  nu har jag typ gjort allt man kan göra på stardoll så helst av allt vill jag bara klicka hem massa saker hehe...

Har suttit å kikat i zaras webshop nu och dom har ju som vanligt en jävla massa fint. De må nog vara sveriges bästa klädshop. Synd att det inte finns i den här stan där jag bor. Men därför är det ju bra med webshopar hihi... här är iallafall lite smått å gott jag vill ha.. finns massa mer men det tar så jävla lång tid att göra kollage

 
Nu har jag slut batteri i datan och orkar inte hämta laddaren, lika bra för då kan jag inte köpa nåt. Oj vad rörigt det här inlägget blev.. jag skyller på feberyra. Asså åhhhh vad dåligt jag mår, och det blir ju fan bara värre. Hur länge kan man vara sjuk??? Jag brukar vara ordentligt sjuk i max en halv dag men nu har det ju fan gått två dagar och jag blir sämre. Vad ska jag göra???? Snart far jag fan på akuten jag kanske har aids.

Men först ska jag se bonde söker fru. Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback