work


Maddafakka.. den här dagen har varit den längsta och förmodligen värsta i mitt liv. Har varit sjukt trött och allt har gått i slowmotion!!!! nä fy fasen. Trodde flera gånger att jag skulle hamna i koma men jag överlevde, med nöd och näppe. Jag kom nyss hem och då var det direkt till bädds som gällde allltså.. kul dag neeeej!! Har bara vaknat, jobbat och nu lagt mig i sängen igen. Äntligen återförende

Imorgon blir iallafall en kul dag!! Jobbar bara till 1, då ska jag lämna tillbaka en ful klänning, köpa två cider, försöka hitta örhängen till halloween, ta ut pengar, sola solarium. Jag var tvungen att skriva allt i detalj så jag kommer ihåg det. På kvällen ska vi göra nya naglar, caaant waaaaait så jävla skönt det ska bli hehe. Har varit utan i typ en vecka och jag har sakta men säkert tappat livsglädje utan dom. Det var ju bra, ännu ett nytt utseeendefixerande och dyrt beroende :D jag går snart i personlig konkurs. Måste hitta en rik man innan årsskiftet.

Men nu måste jag shoppa åt min stardoll och sen sova. Såååååå underbart det ska bli heeheee. Åh nu vill jag bara ha fredag då jag ska ta det så jävla lugnt och lördag då jag ska vara tvärt emot lugn. halloweenparty here I come. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback