torsdag och galej

Hej. Jag tänkte bara säga hej typ för nu är jag så sjukt trött. Idag har jag jobbat hela dagen, varit på banken, varit och handlat och varit på classe O (claes ohlson). När jag kom hem skuttade jag in i duschen. Alltså jag älskar att duscha. Helst i kokande vatten. Sen har jag och mamma sett första avsnittet av homeland! Har hört mycket gott om den serien så det kanske blir kul

Nu har jag iallafall tagit på mig min nya sovsocka och är redo för att sova hihi. Ja, ni läste rätt: sovsock. Att se mig när jag ska sova är ingen vacker syn. Har inte på mig ett sexigt negligé direkt utan jag ser ut som en gammal tant. För det första har jag ett par grisrosa långbyxor med vääärldens fulaste passform. Som pricken över i:et är det ett hello kitty-huvud på benet. Till detta matchar jag med en tröja som har massa hjärtan på sig i både rött och en helt annan rosafärg än byxan. Och jag tror jag hatar kombon av rött och rosa. Den här tröjan fick jag på alla hjärtans dag när jag var 10 år... Kanske dags att köpa ny pyjamas... Men min sovoutfit är inte klar än, jag har även en lila morgonrockskofta och min nya sovsock. Förut sovde jag i tofflor men det blir lite svårt att röra sig. Fast det är det endå pga. alla filtar och katter jag har i sängen. Ja ni kanske förstår att jag är frusen och vintern är en jobbig tid för mig. Tur jag har min värmefilt som går på el men den sparar jag tills riktiga vintern är här hehe.

JAJA fredag imorgon och helsinki vad denna vecka gått fort. Lite för fort för det här var ju min bästa arbetsvecka med sköna arbetspass.. hehe. Denna helg är jag iallafall helt ledig såå skönt

Har bildbrist men bjuder på den här bilden på mig och cornelia när vi är ute och svirar. Vem vet, ni kanske hittar oss på dansgolvet i helgen igen hihi. Godnatt godnatt mina vänner och fiender och husdjur <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback