tisdag

Idag är jag all black för ovanlighetens skull... hehe

Tisdag är det idag och jag har jobbat ännu ett kortpass, slutade 12. Den här veckan är rena rama drömmen när vi snackar arbetsliv. Nu får jag igen för alla lååångpass jag gjort, så skönt. Sen jag sluta har jag käka lunch, städat, chillat på stan och nu myser jag med doris. Hon har blivit så himla mamma-kär på senare tid och det river i mitt hjärta. Det här håller på att bli en blogg som handlar om hur jag sörjer min katt, jag vet. Det kanske inte är så kul att läsa om. Eller så är det ett vinnande koncept, finns ju typ inga "sörjer-katt-bloggar". Det här kanske är min väg in i bloggvärlden, man har ju hört att allt dåligt för något bra med sig så kanske.

Ikväll är det säsongsavslutning av holleywoodfruarna och det får man ju inte missa. Fast det kanske vi gör ändå för vi har inga kanaler och ingen fattar nånting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback