Three words: Little. Black. Dress.


Den lilla svarta är ju minst lika viktigt som pumps och trosor. Jag tror fan inte jag äger någon så det borde jag införskaffa, för det är ju verkligen det perfekta festplagget. Jag har ofta kläd-ångest-panik när jag klär mig inför fest om jag inte har något nytt och då hade det ju varit perfekt att ha den perfekta lilla svarta klänningen hängandes i garderoben. Förra hösten trodde jag att jag hittat den perfekta klänningen som gav mig former like J.Lo, men dom formerna bantade jag bort så nu hänger den stackars klänningen livlös i garderoben, stackarn. Men därför bör jag införskaffa mig en ny, när jag vinner pengar på lotto.

Nu ska jag somna till en film och försöka förbereda mig psykiskt för att jobba ett 12-timmars pass imorgon...... har sjuhelsikes ångest inför det tack å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback