The Vermonster

? Godaste glassen jag ätit, ever. Ni måste prova denna om ni gillar pecannöt hehe  ?
 
Ikväll har jag haft en Bridget Jones kväll. Det innebär att man äter glass och ser på romantiska filmer. Jag såg "No strings attached", vi köpte den på öb igår hihi. Och den var såååå braa, fattar inte att jag inte sett den förr. Kanske för att jag hatar romantiska filmer. Jag blir bara deprimerad för jag vill också vara kär. Jag funderar på att börja internetdejta, vad tror ni om det? Det som gör att jag tvivlar är att jag tror det är mest våldtäktsmän, psykiskt störda eller helt enkelt fula killar som nätdejtar. Vi får se hur det blir jag lovar att återkomma angående detta.

Nu är jag så trött att jag har halvöppna ögon som svider som faan. Då tror jag det är dags att sova och det ska bli så underbart. Har dessutom nybäddat och en ny och jätteskön filt. Och det bästa av allt är jag har the love of my life vid min sida. Snart flyttar jag ifrån henne. Min stackars själ kommer bli mer trasig än vad den redan är och jag undrar om den någonsin kommer bli hel igen. Förlåt för att jag ofta är en flännapa här på bloggen men jag är flännapa IRL också. Ibland är det svårt att vara positiv. Med ibland menar jag det här jävla året. 13 är verkligen ett otursnummer

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Herreeeeegud det där är den godaste glassen någonsin!! Synd att den inte går att få tag på längre :(

2015-05-22 @ 19:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback