Steve Madden

Jag har länge tänkt att jag behöver ett par svarta snygga pumps. Det är ju verkligen något varje kvinna bör ha i sin garderob, det är ju typ lika viktigt som att ha trosor. Därför slog jag till jävlart dirääkt när jag såg dom här på hela 65% RABATT!!!!!!!!!!!!!!! Dog och hamnade i skohimlen. Dom är verkligen perfekta och dessutom jävligt sköna. Något jag lärt mig genom mina år som shoeholic är att skor är verkligen värda att lägga en extra peng på. För köper man billiga skor är dom oftast osköna och går sönder direkt. Osköna skor är det värsta jag vet, det är fan värre att ha ont i fötterna en kväll på klubben än att föda barn (tror jag) Jag har typ 90 par skor men dom enda jag använder kostade över 1000-lappen men dom är skönast, finast och dom går inte sönder!!

Så nu är jag redo att slå klackarna i taket och dansa hela natten lång in my new heels. Dom här blir perfekta när snön kommer !! Hhehee.. not..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback