sjuk hela dan varje dá

Bild från i helgen ? Finns det något bättre än att sitta inmyst i massa filtar på balkongen, dricka drinkar och prata om allt mellan himmel och jord med sin best friend???? tro ej de ? miss you girl

När den här bilden togs visste jag inte vad som komma skall, att jag skulle se döden i vitögat denna vecka. Alltså jag visste inte att jag ens kunde bli såhär förkyld!! har aldrig varit det förr!!! Är hemma idag med... när jag vakna trodde jag att jag vaknade i min egna grav, så kändes det. Har ätit snor till frukost, orkar inte gå ner och äta. Orkar inte ens ställa mig upp och sätta i en film i dvdn!!!! Fan vad synd det är om mig. Jag behöver en mamma som är hemma med sjukt barn, en betjänt eller en snäll å snygg pojkvän om jag ska överleva detta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback