pizza capricciosa

Bild från igår då vi åt pizza. Pizza har alltid varit och kommer alltid vara min favoritmat hehe

JAA igår trodde jag att jag skulle dö när väckaren ringde........ men jag tog mig i kragen och klev upp och for och jobbade. Jag gillar ändå att jobba helg upptäckte jag igår. Annars blir jag ändå så jävla rastlös om jag bara är hemma en söndag så då är det ju bättra att jobba och tjäna lite cash hihi. Jobbade dessutom bara till 2 så det gick finemang. Sen for jag och mammi på Solbacken och shoppade på Ö&B och ica maxi stormarknad.

Sen avslutade vi shoppingturen med ett besök på Dallas smaskelismaskens vad gott de var tyckte vi. Sen köpte vi chokladpopcorn på hemmakväll hihi och sen åkte vi hemåt. Då tog jag en dusch och det var bra för mitt hår luktade partaj hela dagen. Men sen dog jag i soffan och jag tror aldrig någonsin det har varit så skönt att ligga i soffan och se tv. Ink master USA såg jag och jag måste ladda hem den säsongen för dom var helt sjuka i huvet och det var jättekul och bra. Synd att jag inte vet vilken säsong det var som gick igår... någon som vet?? Det var en tjej som hette Sarah som var med också en brun kille som såg ut som han som är med i scooby doo när dom är på spooky-iland om ni fattar vem jag menar?? Också var det en tjej som ville ha en eldsprutande fågel fenix ur sin vagina. Det tror jag att jag också vill ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback