Monday

 
Redan måndag igen !! Har jobbat ett kort arbetspass mellan 8-11.45. Det är lagom tycker jag, längre än så behöver man inte jobba heheh. När jag slutade for jag på sol-B för att köpa alkohol och ögonfransar så jag har ett mindre ångestmoment denna vecka. Jag är så jävla stressad att jag kommer få en hjärtinfarkt. Jag är stressad för att:
 
? det är halloween nästa helg
? jag vet inte vad jag ska vara
? vi vet inte VAR vi ska vara
? vi får nycklarna till lägenheten på fredag = flyttkaos
? jag måste hinna göra nya naglar innan helgen
? jag måste sola solarium minst 29 gånger innan nästa helg
? jag måste fixa pass

Och allt blir jävligt mycket svårare pga. att jag jobbar 12timmars pass två av 5 dagar. Så tisdag och torsdag hinner jag ju inte göra ett piss. Men ikväll ska vi iallafall försöka planera halloween litegranna och förhoppningsvis sola solle hehe. Nu började solen lysa här så jag ska gå ut på promenix med lillvovven. Tjenis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback