Monday

Så var det monday igen. Och det som behövs för att överleva är a little bit of coffe and a whole lot of fashion. Och det har jag fått också. Några koppar kaffe och ett par Steve Madden pumps som väntade på mig när jag kom hem hehe. Ja men idag har jag jobbat off course. Slutade 5 och får hem och åt tonfisk. Sen tvingade jag fanny att vara med mig. Vi planerade att vi skulle baka men vi hittade inget kul recept... så istället for vi på affären och köpte en fryst tårta hehe.

Sen har jag gått en sväng med hunden och katten i den isbitande kylan. Hunden hade jag med mig frivilligt men katten följde efter utan min vetskap. Doris älskar att följa med på promenad men jag blir alltid orolig för att hon ska råka ut för en olycka. Så det slutar alltid med att jag måste bära henne och får enorma arm-kramper. Nu ligger hon bredvid mig som en liten kringla, hon är så himla söt att jag skulle vilja steka och äta upp henne nu på en gång. Varje gång jag tittar på henne får jag tårar i ögonen för jag vet att våra dagar tillsammans är räknade. Jag vet allvarligt inte hur jag ska överleva utan denna katt. Hon har ju varit med mig hela mitt liv och hon har alltid varit min lilla bäbis. Fyfan det här året har varit ett helvete sen dag 1 och det verkar aldrig bli bättre utan bara längre ner i helvetet och närmare satan själv. Snart hoppas jag att lyckan vänder och annars måste jag söka lyckan hos gud eller allah och bli religiös. Eller kanske gå med i en sekt det verkar rätt bra ändå om man bortser från att man ofta måste skaffa barn med den psykiskt sjuka sektledaren som oftast har barn med alla flickor i sekten. Men det kanske är smällar man får ta för att finna lyckan.

Sorry för ett deprimerande inlägg men ingenting är bra just nu. Har ni nåt tips på nån bra sekt? Behöver inte vara i Sverige, det enda kravet jag har är att det inte ska vara någon speciell sekt-"dresscode" utan man ska få ha vilka outfits man vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback