Måndag

Idag är det måndag men det här är outfitpics från i fredags för idag orkade jag inte klä mig. Ja, jag var naken på jobb. Nej skoja men jag hade fula kläder för jag var så guuu föörbannat trött imorse. Var typ fortfarande bakis och hade så jävla ont i kroppen. Som tur var så jobbade jag bara till 12 och då for jag hem och städa. Jag älskar att städa. Jag mådde psykiskt dåligt på jobbet för jag  visste hur stökigt mitt rum var hehe. Så nu har jag städat hela huset och kan slappna av igen.

Har även varit ute med vovven i skogen. Det var länge sen vi var i skogen så det var väldigt kul för vi båda två älskar skogen. Speciellt ebba då, hon blir ett helt annat djur, jättebusig och rolig blir hon hehe. Men nu kom vi in för ett tag sedan och jag och fanny sitter med datorerna vid köksbordet och chillar och har lägereld. Nej skoja ingen riktig lägereld det var bara jag som råkade lägga datamus-sladden i ett ljus. Så nu luktar det lite konstigt.

Ikväll ska jag ta det så jävla lungt de bara går och äta resterna ur godispåsen hihi hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback