LÖRDAGSMORGON

Goodmorning beautiful!! Idag är det lördag och det ska bli en fin och bra lördag. Har börjat morgonen med att lyssna på min favoritpodd med hannah och amanda <33<3 och gått en prommis i solskenet. Kallt men fint. Har nyss tagit en dusch så jag känner mig som en ny männisch. Ser nyhetsmorgon, ett av mina favoritprogram. Det är så himla skön och rolig stämning där hela tiden, jag skulle vilja vara med där nån gång

Igår glömde jag att jag hade en blogg eller så ville jag helt enkelt inte ha en blogg. Så skönt att jag själv är chef över den här bloggen. Iallfall så jobbade jag till 17, hem å åt och svirade om och sen for jag på en datenight med mina fina pinglor emmis och cornis. ? Vi hade först lite catch up hos emma och sen for vi på bio och såg the conjuring hihihi a dream come true för mig. Att se skräckis på bio är något av det bästa jag vet hihi.

Nu ska jag gå och torka håret. Ikväll hoppas jag på drinkar

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback