Lördag


3 från idag. Har strosat på stan och druckit nya Loka pepparkaka, SÅÅÅ GOOOD. Strosningen på stan var inte så kul, jag svettades och hade feber. Nu ligger jag i min säng och står i valet och kvalet mellan att festa eller inte festa. Om jag ska tänka som en vuxen och ordentlig kvinna så bör jag absolut INTE festa, jag mår fan inge bra. Men men ungdomshjärna vill på fest. Jag är så jääävla less på att ligga hemma å se tv. Alltså SÅ JÄVLA LESS. Jag blir psykiskt ostabil av att vara hemma och göra ingenting, även om jag är sjuk och mår piss..

Jag ska fundera lite till. Men förmodligen så blir jag hemma....fast jag redan har partysminkat mig som en crack whore. Åhhhh varför är jag sjuk!! jag har aldrig varit sjuk såhär länge!! döda mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback