jobbsöndag

Hejhej jag är redan hemma från jobb!! Skulle ju egentligen sluta 18 men fick sluta tidigare jippi-ka-yeeey :D Det är egentligen skönt att jobba söndagar, den enda nackdelen är att man inte kan dricka allt för stora mängder alkohol på lördagen. Men annars så är det en väldigt lugn och skön stämning på jobbet och jag brukar alltid ta på mig sköna kläder hihi, som idag, jag hade uggs & leggings. Det är ju som att ha en toffel och pyjamasbyxa. Så himla skönt.

Men nu ska jag ut och röra på påkarna, men fytusan vad kallt det är ute :'/ Hur ska jag survive this winter? Jag har haft vinterjacka sen typ augusti, kommer ju måsta ha minst 3 i januari. Hej då vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback