IKEA



1 Oktober idag, dvs - exakt en månad tills vi flyttar..... Därför har vi en inplanerad ikeatripp så idag när jag ändå är sjuk och jävlig har jag passat på att kika runt lite på deras hemsida. Mycket fint har dom ju minst sagt. Och jag har alltid älskat att fara på IKEA, ända sen jag var ett spädbarn. Vet inte varför egentligen men jag har alltid tyckt det är jättekul där, även om jag typ aldrig köpt något hehe. Men denna gång ska jag gå wild and crazy och köpa upp hela deras doftljus-lager och kanske något mer.

Såhär såg det ut sist jag var på IKEA, det var i fabruari med flickvännerna! Det som också är kul med en tripp till IKEA är att man kan fara på två andra jättebra affärer - Alko & Candyworld. Sist vi var på alko köpte vi världens godaste jordgubbslikör med en ko på, hoppas dom har den nu med hihi. Och candyworld ska vi inte ens snacka om alltså... det är som att vara i paradiset. När vi var där hade dom 5 twix med vit choklad för 10 kr. Fattar ni så jävla bra pris!! och twix med vit choklad har ni sett det nåntans??? jag har inte det. Synd för vit choklad är ju typ det godaste som finns och extra gott var det på en twix

Menmen vi drar kanske på lördag! kanske. Martin björk ska ju vara dj på verandan då och det skulle ju vara tråkigt att missa det för jag vet att han är singel och jag tror vi skulle passa bra ihop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback