HALLOWEEN

Halloween närmar sig med stormsteg och det är en bra högtid för barn och ungdomar. För barn innebär det att man klär ut sig och tigger godis av främlingar, det är ju jättekul. Det värsta som hänt mig när jag gick "bus eller godis" var att jag fick ett äpple.... vilket barn vill ha ett äpple??? Det finns många konstiga människor här i världen.

När man är ungdom tigger man inte godis längre utan då har man gått över till att tigga alkohol. Eller så får man göra som jag, köpa den själv. Man hallo som man kan kalla det är ju känt för att man ska partaja riktigt ordentligt och att man får klä sig huuuuur slampigt man vill utan någon dömmer en. Skitkul ju!! hehe. Jag har funderat länge på hur jag ska klä mig, såhär har jag tänkt "I can't decide this halloween whether to go as a slutty whitch, a slutty nurse, a slutty schoolgirl, or just at total slut." Hehe nej skoja det är ett kul quote jag hittade.

MEN iallafall så har jag kollat igenom mina gamla halloweenoutfits och några är verkligen total katastrof hahaha. Men ni kan få se iallafall:
 
Alltså dom två första bilderna är nog dom två värsta , speciellt den sexiga djävulen haha fyyyyfaaan. I år blir det inte något av dessa iallafall eftersom den finns en konstig lag som säger att man inte kan ha samma utklädnad två gånger. Men vad jag ska vara kommer jag inte avslöja förrän det är dags hihi. Men lovar att det inte är något jätteslampigt, bara lite. Tur att jag inte är född i en muslims familj för då hade jag varit död för längesen
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback