HALLOWEEN

 

När jag letade febrilt efter utklädnad till hallo tänkte jag att kändisarna borde ju kunna ge lite inspiration. Medans jag sökte märkte jag att det finns två tjejer i hollywood som verkar älska halloween, Paris Hilton och Kim Kardashian, finns typ bara bilder på dom hehe. Dom lyckas ju klä ut sig till något nytt varje år så jag väntar med spänning på att få se hur dom kommer se ut i år. Men trots att dom klätt sig i så många olika kostymer var det ingen av dom här som föll mig i smaken riktigt, eller funderade på att se ut som Paris gör längst ner till höger men ångrade mig i sista sekun. Billigt och bra med bara en trosa och bh + kaninöron heheheee. Hoppas ni får lite inspo men hoppas inte ni klär er i bh och trosa. Eller i paris påfågel-inspirerade kostym, den föll mig inte heller i smaken riktigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback