goodnight (irish english accent)

Ikväll har jag dejtat dom här favorittjejerna. Vi har planerat hallo litegrann och nu är jag mer taggad än någonsin. Vi ska äta pumpor, tända ljus och dricka bål med mycket sprit i.

Jag och emma hann även med en snabbis i solariet, kändes underbart så nu kanske man inte måste vara spöke på halloween. Nu hade jag tänkt blunda och lyssna lite på bamse. Har lyssnat på alla poddar i världen och bamse finns på spotify så då får det bli han. Jag älskar hans röst men HATAR när dom sjunger sånger. Jag har alltid hatat när dom sjunger sånger i filmer/ljudböcker. Såå jävla jobbigt och irriterande. Och lille skutt har också ganska jobbig röst faktiskt. Men bamse är bra. Det finns tre röster i världen jag älskar - Bamses, Helges från halv 8 hos mig och Hasse Aros. Och möjligtvis alla irländska mäns röster pga. deras dialekt.

Imorgon har jag ett fantistiskt roligt 12-timmars pass framför mig. Uhhhhhh har haft ångest hela dagen. Hoppas jag överlever så jag kan vara med på halloween. Godnatt <3

P.S så jävla duktiga ni varit på kommentera inlägget under<3<3 jag är stolt över er. Fick ju en ganska klar bild om vad ni tycker men jag ska ändå fundera lite mer hehehee så gör din röst hörd om du ej har röstat ännu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback