goodnight ?

 
Tänkte önska er alla en god natt och en god jul, nu är det inte så länge kvar<3 Idag har jag kikat på stan lite, och solat solarium har jag också gjort, det var underbart. För varje sekund av livsfarligt UV-ljus kände jag mig mer och mer som mig själv hehe. MENMEN nu är det läggdags, eller ska se hela sverige bakar därför måste jag avsluta detta inlägg.

Imorgon är det fredag så dom flesta är väll glada, det är inte jag för imorgon är det som en måndag för mig eftersom en ny arbetsvecka startar för mig imorgon... känns lite jobbigt menmen bara å bita ihop. Godnattgodnatt ?

P.s. snälla ni kan ni hålla tummarna eller ännu bättre, be för mig ? Imorgon får jag veta om mitt liv kommer bli bra eller mindre bra .. så plz be för mig om ni har bra kontakt med vår herre och frälsare. ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback