goodmorning

Goodmorniiin ? Eller ja jag har varit vaken ganska länge. Jag vaknade upp och var på väärldens sämsta humör. Men jag ska in prata om det för nu har jag kämpat för att tänka positiva tankar och nu är jag ganska ok

Idag börjar jag inte förrän klockan 16, very skönt. Har sovit 12 timmar hehe. Sen har jag ätit frukost i lugn å ro, duschat och fixat mig. Och nyss kom en postgubbe med min hallokostym!! Jag hade börjat få grov ångest inför att jag inte skulle få den eftersom jag tydligen beställde från USA, det visste jag inte hehe. Men den kom ju iallafall och i god tid och allt!! fantastico. Den var ganska  ful men man ska ju inte vara fin på halloween hehe

vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback