gettin my nails done

Denna dag började jag med att försova mig, yeeey... INTE likt mig alltså. Jag vet inte vad som hänt men jag tror min hjärna gått i ide. Den här veckan har jag varit så sjuuuuukt jäkla trött alltså. Men ja iallfall jag hann i tid till jobbet. Slutade 1 och price the lord för det. Då for jag på stan för att uträtta mina ärenden och sola solle. Kom nyss hem och har bara hunnit ta en dusch och nu lagt mig i sängen. Jag skulle kunna somna nu på en gång, men ska försöka hålla mig vaken för snart ska jag, emma och cocolio iväg och görna nailzen våra hihi yey jippi :D

Såhär blev dom sist vi gjorde! Sååå snyggt and sexy. Är bara lite rädd inför denna process eftersom jag tydligtvis har världens känsligaste naglar. Förra gången vaknade jag fan mitt i natten med nagel-smärtor. Jag undrar hur jag ska överleva en förlossning när jag inte ens kan göra ett par naglar. Det blir nog att adoptera en liten chinagirl. Då slipper man ju ha en karlajävel också. Hehe skoja.. (eller hehehhe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback