friday

 
Fredag, brukar ju vara veckans bästa fredag men nu känns det bara som en ny dag i sjukhuspatientens liv. Är  sååå jävla less. Men nu börjar jag iallafall se ljuset i tunneln, tror inte jag har feber längre och känner mig lite piggare. Istället har snoret tagit över hela mitt liv och jag kan inte andas, men hellre det än feber iallafall hehe. Åhhh jag som hade kul planer för helgen, ikea & partaj på verandan. Vill sååå gärna partaja men jag tror det är en dum idé... om jag inte mirakulöst vaknar upp helt pigg å fräsch imorrn..hoppas hehe.

Nu hade jag tänkt ta en dusch för att känna mig lite fräschare, då brukar man känna sig friskare också. Mitt hår är så fett och äckligt, ser ut som en alkis
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback