en lördag på ett jobb


My partner in crime på jobbet - redbull

Gick väll helt ok att jobba & fick sluta en timma tidigare och det var ju helt underbart. Så nu har jag varit i hemmet ett tag och även hunnit med en sväng med vovven. Ikväll är det lördag och alla människor har kul och är på fest. Jag hade sålt min själ för att få dricka hotshots tills jag stupar ikväll. Men tyvärr så vill ingen köpa min själ och inte kan jag sälja min kropp heller för det är olagligt , hehe skoja. Nä men eftersom jag jobbar imorrn med finns ju inte fest med på min världskarta. Istället ska jag nu ta på mig pyjamas och se en film och sen sova. Inte så kul nej men jobb är pengar och pengar är lycka hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback