en amazing helg

 
Men hej på er kompisar, det var inte igår. Men det var i förrgår hehe. Iallafall så har jag haft en amazing helg. I Fredagskväll hade jag och emmis myskväll. Mysdress och affär-safari stod på schemat. Affär-safari betyder att man far på olika affärer. Vi var på hemmakväll, coop och ica maxi. Det kanske inte låter så kul men vi har alltid jättekul när vi är på en affär, vi blir helt coco crazy. Så efter våran affär-safari for vi hem till emmis och chillade i soffan och åt godis , en mysig kväll med min angelgirl ?

På lördag for jag och emmis på stan och vi har ju alltid gillat att shoppa. Allt från mataffärshopping, inredningsshopping, alkoholshopping och vanlig klädshopping. Men i lördags upptäckte vi vilken våran favoritshopping är - HALLOWEENSHOPPING. Det var såå kul och vi var så exalterade hela tiden. Vi båda gjorde bra hallo-shopping-fynd och jag kanske måste visa er fast jag hade tänkt vänta med det till hallo. Men nu har jag lite alternativ att välja mellan och jag vet inte vad jag ska vara..... so I maby need your kloka huvuden.

På kvällen blev det partaj jippiiiie hihi!! For på för-partaj med Saris och hennes boyfriend och hans polare. Sen kom emmisen och sen for vi på en annan fest. Den var inte jättekul. Så istället åkte vi lite bil och sjöng svensk hiphop. Det var bra förfest tycker jag hehe. Sen blev det utgång på verandan och det var fun and crazy!

IDAG är jag typ inte alls bakis?!?! For the first time of my life. Så jag har varit på Sol-B med mamma och det var kul som alltid hihi. Vi avslutade med en pizza på dallas. Sol-B och pizza börjar ju nästan bli söndagstradition, en bra sådan tycker jag hihi. Jag kom hem för ett tag sedan och har tagit världens skönaste dusch och tagit på mig världens skönaste mysdress. Ikväll blir det söndagsmys för heeela slanten. Såå skönt!!

Har tyvärr inga nya bilder från den här helgen så jag bjuder på två bilder från en fest i sensommaren. Me and my angels <3 Love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback