Dr Sandra Pepper

Goderafton. Nu var det länge sen ni hörde av mig. Men igårkväll var vi som sagt och gjorde naglar och det var minst sagt en upplevelse vi aldrig glömmer hahaha... Men blev ju ganska fint iallafall. Efter nailsen for jag hem och såg tv med mamma och åt kladdkaka jag tvingat fanny att köpa hehehe.

Idag har jag jobbat för hela slanten och lite till. Ännu en dag då jag bara kliver upp ur min säng, jobbar och går och lägger mig när jag kommer hem.... bläääballe. Imorgon har jag iallafall inte lika lång arbetsdag och det är ju dessutom FREDAG!!! Men när jag slutar ska jag och mamma flytta massa grejer till lägenheten.. fy va jobbigt. Sen ska jag ÄNTLIGEN få sitta i soffan och se en film heheh var såå länge sen jag gjorde det. Och på lördag är det äntligen dags för HALLOWEENPARTYYY. Nu ska jag googla drinkar tihi. Sen måste jag sova för imorron börjar jag tidigt. Godnatt ♥
 
2 piccisar från idag. On the first pic kan ni se mina nya naailz och min äckliga hand. Hoppas kladdkakan jag åt igår sätter sig dirääkt på handen. Pic numero två visar my best friend of today : DR PEPPER ZERO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vars kan man köpa drickan?:D

2013-11-05 @ 23:32:55
Postat av: Anonym

?:)

2013-11-06 @ 22:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback