All shoppingär kul shopping

Den allra roligaste shoppingen är ju snygga klänningar, toppar, jackor eller skor. Men egentligen spelar det ingen roll vad man shoppar, shopping är alltid shopping. Kicken man får av att ha något nytt är ju fantastisk, hehe ja jag är shopaholic och nej jag ska inte söka hjälp.

Iallafall - en väldigt rolig shoppingkategori är "mysshopping". Alltså när man köper nya underbara myskläder. När jag är hemma har jag alltid myskläder, vem orkar sitta i en soffa med jeans om man inte är en holleywoodwife? Men därför tycker jag det är viktigt att ha fina myskläder som är sköna och fina. Igår gjorde jag två mys-köp som är dom bästa på länge och som jag måste dela med mig av:


En typ morgonrock, kofta, kimono. Jag vet inte vad det är, jag vet bara att det är det skönaste jag äger. Och den är jättevarm och helt underbar och har en luva!! I love it. Har på mig den nu tillsammans med min favoritbyxa från twilfit som är len som ett nyfött lamm


Tofflan från himlen. Fina och söta och varma och så mjuka att jag dör. Önskar jag kunde limma fast dom på foten och ha dom föralltid. Men vet inte om dom funkar på fest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback