Torsdag

Hello animals. Igår hade jag fullt, jobb all day till 18 och sen for jag till läggan för att hjälpa mama skruva möbler. Var kanske inte så mycket till hjälp för jag for iväg och köpte läsk med emma istället. Men sen joinade vi mamma båda två och lyckades kanske förstå hur man skruvar ihop en säng. Var hemma vid 9 och somnade jävlart bums. Eller efter efterlyst.

Imorse hade jag ställt väckaren på 8 för att hinna få så mycket gjort som möjligt. Började med att tvätta hår som var i kris-läge. Sen har jag försökt planera outfits till helgen men det är som vanligt ett helvete. Hur fan ska man veta vad man vill ha på sig flera dagar framåt?? Alltid ett stort problem för mig att packa. Men nu tror jag att jag har lite kontroll över läget iallafall. Nu kan jag äntligen slappa i några min innan jag ska iväg och jobba till 21...

Idag har jag en slapp vinter-outfit. Hatar att se mig själv i jeans men vad gör man då det är typ 10 minus ute!! jeans är väll ändå det enda varma jag har eftersom det är ganska fult att ha overall på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback